Kocaeli Adliyesi Zabıt Katipliği
Arkadaşlar herkese merhabalar sınavınız beklediğinizden de iyi geçmesini temenni ediyorum. Öncelikle merkez adliye olması hasebiyle Gebze,kandıra,Gölcük ve diğer adliyelerin klavye sınavları burada gerçekleşti ve bu yüzden aşırı kalabalıktı. Ben dahil olmak üzere herkes heyecanlı ve düşünceliydi. Yanlış hatırlamıyorsam 10 ar kişi olarak bizleri sınav salonuna aldılar. Sınav salonu gayet ferah ve genişti. Klavyeler ve bilgisayarlar yeniydi bu yüzden hiçbir müşkül durum ile karşılaşmadığımı söyleyebilirim. Yalnızca PC nin bulunduğu masanın ayağı sakattı sallanıyordu bende bunu gidermek için masama oturduğumda omuz çantamın ipini masanın ayağının boşluğuna sıkıştırıp sorunu hallettim. Sınav başladığında hiçbir şekilde diğer insanların klavye seslerini işitmedim çünkü tüm odağım PC deki yazı metnindeydi. Sınava girmeden önce araştırmalarımda diğerlerinin klavye seslerinden etkilenmemek için kulak tıkacı kullanabilirsiniz gibi öneriler görmüştüm fakat çok şükür ki öyle bir ihtiyacım olmadı. Sınavın nasıl başladığını ve nasıl bittiğini inanın anlamıyorsunuz. İlk anda parmaklarınızın titremesine şaşırıp panik yapmamalısınız çünkü herkesin titriyor buna eminim. Soğukkanlı bir şekilde yazı metnini bitirmeyi sebat edin. Gerisinin geldiğini göreceksiniz. Benim deneyimim bu şekildeydi ve çok şükür 170 net ile mülakatı kazanmayı hak ettim. Bu arada yanlışlarını doğrularınızı götürüyor bilginiz olsun. 184 doğru 14 yanlış, 170 net olarak sınavımı tamamlamış oldum. İnşallah sizlerde emekleriniz karşılığını alırsınız. İyi çalışmalar diliyorum.
-
Spacebound
Çaylak
merhaba hocam. klavye türünüz neydi öğrenebilir miyim? bir de mülakatı geçtiniz mi?
Diğer İçerikler
-
siriusblack
İSTANBUL ÇAĞLAYAN ADLİYESİ KLAVYE SINAVI
Merhabalar, ben de ilk kez Çağlayan adliyesinde klavye sınavına girdim. Gerek salonun genişliği gerekse sandalye, bilgisayar, klavyenin rahatlığıyla klavye mülakatı keyifli geçti diyebilirim. Önce Adliyenin C kapısında zemin katta bekledik daha sonra aday numaraları okundu ve kimlikle beraber yukarı çıktık. Çok sayıda başvuru olması sebebiyle uzun süre bekleyerek sınava girebildim. 3. katta oldu sınav ve salon06.09.2023 22:15
-
leyla33
Manavgat Zabıt Katipliği Mülakat Sürecim
Merhaba zabıt katipliği mülakatına 3. Girişim daha önce farklı şehirleri denemiştim öncelikle sabah 9 gibi toplandık isimler okundu KPSS puan sıralamasına göre grup grup almaya başladılar sanırım 10 yada 15 er gruplar şeklinde idi aslında benim sırama çok vardı ama küçük bir bebeğim olduğu için memura rica ettik üçüncü yada dördüncü grupta girdim mülakata ortam iyiydi ses vs yoktu klavyeler gayet iy08.09.2023 17:00
-
yıldızzccc
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Merhaba arkadaşlar Sizinle klavye sınavına ve öncesine dair yaşadıklarımı kısaca anlatmak istiyorum. İlk Q klavyede yazıyordum. Karar verip F ye geçtim. Her gün çok düzenli şekilde program yapıp o programlara uydum. Mesela 2020 zabıt katipliği 1.metni 3 defa yazıp sırasıyla 10 metne kadar 3 dakikalık yazıyordum sonra aynı metinleri 1'er dakikalık sonra 5'er dakikalık yazıyordum. Sesli ortamlarda da ara ara ç20.09.2023 12:49
-
kaft37
Kastamonu Adliyesi Katiplik Sınav Süreci
zabıt katipliği için uygulama sınavına kastamonu adliyesinde girmiştim. uygulama sınavı için 2. katta bulunan sınav odasının olduğu koridorda toplandı bütün adaylar. adaylar kpss puan sıralamasına göre isimleri okunarak sınav odasının önüne alındı. bütün adaylar imza atarak sınav odasında istediği bilgisayara geçtiler. ortalama 25 30 bilgisayar vardır. sınav odası diğer adliyelere göre gayet iyiydi.s09.09.2023 20:21
-
Hamza Yılmaz
Pes Etmek Yok!!! [İstanbul Adliyesi Zabıt Katipliği]
İstanbul Adliyesinde hem zabıt hem icra katipliğine başvurdum. Zabıt katipliğinde 197, icra katipliğinde 214 yazdım. İkisinin de sözlüsü çok güzel geçti, kendimi güzel ifade ettim ve sorulan soruların hepsini bildim. Tahmin edersiniz ki ikisini de ya da sadece icrayı kazandım. Ama öyle olmadı. Asıl güzel geçen sınavım olan icra katipliğinden o kadar yüksek yazıp sözlümün mükemmel geçmesine rağmen elend01.11.2023 00:18
-
bbb
İzmir Adliyesi Katiplik sürecim
herkese merhabalar size geçirdiğim süreçten bahsetmek istiyorum lise mezunuyum kpss puanım ise 71 bu yola girmeden önce herkesin torpilsiz referanssız olmaz dediği bir sürece girdim herşeye baştan başlayarak evde kendi çalışmamla 100 üstünü gördükten sonra hızımda artış olması için klavye kursuna katılmaya karar verdim fakat kursun bana faydası dokunmadı kendi bandımın üstünde yazmak için gittiğim kurs01.11.2023 13:16
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin