İzmir Adliyesi Zabıt - İcra ve Erzurum CTE Katipliği
Merhaba.
İzmir Adliyesi Zabıt Katipliğinde 151-1 , İzmir İcra da ise 151-2 yazdım.
Erzurum Adliyesinde ise 153-1 yazdım.
İzmir İcra mülakatında 9-10 a yakın soru soruldu ve 8 tanesine tam cevap verdim. Aslında mülakatım güzel geçmişti, komisyon olumlu gibiydi ve klavyemde iyiydi aslında ama biraz puan girdi sanırım devreye 4.yedekte kaldım.
Zabıt mülakatı ise 2 soru soruldu doğru bildim lakin biraz kısa sürdü.
Erzurum CTE katibi mülakatı ise cok güzel geçmişti 5-6 tane soru soruldu lakin 2 veya 3 tanesini bilebildim ama derdimi cok güzel anlattım ve en önemlisi buydu aslında yani kendinizi derdinizi bu işi ne kadar istediğinizi mutlaka belirtmeniz gerekiyor.
Önerim şudur. Klavyeye düzenli bir şekilde yılmadan çalışmanız ve bunu yaparken şunu unutmayın çok çok hayati önemi taşıyor: Haftanın 5 günü günde maksimum 4 saat olacak şekilde ve 1 er saat arayla çalışmanız ve geri kalan o 2 gün hiçbir şekilde yazı yazmamanız gerekiyor. Parmaklar mutlaka dinlendirilmeli bakın cok önemli bu.. 5 gün yazı 2 gün dinlenme... Ve sınava 1 gün kala yazı yazmayı bırakın ve sadece sınav sabahı erkenden 5-6 metin yazın ki elleriniz ısınsın öyle girin...
"Bir şeyi istemek yetmez öncelikle istediğiniz o şey için Yüreğinizi ortaya koymanız gerekiyor."
Diğer İçerikler
-
agafya
Trabzon Adliyesi Katiplik Süreci
Merhabalaaar, trabzon adliyesinde klavye mülakatına girdim ilk girişimdi heyecanım hiç yoktu ama ortamdan sebep istemsizce heyecanlanmışım ve bu parmaklarıma ve performansına yansımış. Gruplar halinde girdik ve herkes klavye türüne göre oturdu. deneme yazısından sonra sınav ekranı açıldı ve yazmaya başladık ben evde fazla sesle çalıştığım için sınavda çok sessiz ortam gelmişti ve ellerim heyecandan tit09.09.2023 21:11
-
nisanur baran
Bursa Adliyesi Klavye Sınavı Deneyimi
Bursa adliyesi için sınava girdim. Klavye sınavı meslek lisesinde yapılıyor, sadece kimlik ile sınava giriliyor. Alfabetik sıraya göre ortalama 15 kişilik sınıflarda U şeklinde sıralarda sınav yapıldı. Klavye sesi beni rahatsız etmemişti aynı zamanda kulak tıkacı kullandım sınavdan önce alıştırma yapılıp kullanılabilir etkisi oluyor. En rahat olduğunuz şekilde sınava gidilmeli. Kendi Klavyen, minder tar07.09.2023 14:13
-
iremmeseli
Bir zamanlar Katip olma aşamasındaydım🌸
Adalet meslek lisesi mezunu olduktan sonra bana destek veren adalet hocam kursiyerlik yapmaya başlamıştı.Hafta icleri ve hafta sonları kurslara katılarak kendimi geliştirmeye başlamıştım . İlk başta nasıl bir meslek olduğunu bilmediğim katiplik sürecim başlamış oldu.Kpssye hazırlanmıştım ve belli bi puan almıştım. Klavyemi de daha fazla geliştirerek bu yıl ajandalar tutarak ve sürekli çalışarak daha iler13.10.2022 19:14
-
Cansu
Ankara Adliyesi / Zabıt Katipliği -İstanbul Adliyesi / Zabıt Katipliği klavye sınav süreci
Herkese merhabaaa :) Ankara adliyesi zabıt katipliği sınavına ilk girdiğimde uzun bir bekleyiş olmuştu sınav giriş saatim 10 gözüküyorsa ben sınava girene kadar 12.30 olmuştu sınav ortamında kaç bilgisayar var hatırlamıyorum ama salon baya genişti başı var sonu yok gibi gözüküyordu mevcut çok da sayıyı hatırlamıyorum ama ferah bir salon ortamı vardı klavyeyı ister üste ister altta durdurabilirsiniz12.09.2023 18:42
-
Nisasvnc
Balıkesir adliyesi zabıt katipliği
Öncelikle merhaba benim şansım ilk kez başvurup ve ilk başvurumda sınavı ve mülakatı geçmem sanırım . ilk başlarda çok motive değildim ama kursa gidip benden daha iyi yazan arkadaşlarımı görünce bende yapabilirim diye kendimi motive etmiş olabilirim :) .Klavye sınavına girdiğimde aşırı heyecan yapmıştım ilk otuz saniyede parmaklarımı klavyeye oturtamamıştım ama 116 net puanla barajı geçtiği03.11.2023 17:20
-
salihatutar
İlk Girişimde Kazanmakk ( Cizre Adliyesi Zabıt Katibi)
merhabalar herkese:) benim olay tamamen belkide hırsımdı adalet kazanıp gidemedim bende bu yola giriştim kpssden yeterli puan aldım ve başladım klavyeye q dan devam ettim elim daha yatkındı diye ama siz öyle düşünmeyin f den başlayın kısa süre içinde hızlanma ve q yazanlara göre daha yüksek yazarsınız. klavye serüvenimde baya zorlandım dediğim gibi q klavyeden devam ettim yükselme hemen olmuyor uzun sürü26.10.2023 14:49
Son Yorumlar
-
Yıldız
Klavye sınavında elenmekten klavye birinciliğine
Bildirim almadığım için cevap veremedim sorunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın :) Görürseniz eğer @neclaky ve diğer okuyan arkadaşlar için çalışmalarımı Facebook'taki Zabıt Kâtipliği Sınavı Hazırlık (Dünya Klavye Şampiyonu Celal Aşkın) grubundaki çalışma programlarıyla yaptım F klavyeye yeni geçtiğimde hızlanmamda çok büyük faydası olmuştu. Heyecana yenik düşüp ilk denememde kazanamasam da ikinci çalışmamda hızımın kalıcı olmasını da sağlamış olduğunu farkettirdi kaldığım yerden devam ettim bu sefer metinler üzerinden düellolarla vs çalıştım. Telegram kanalı olan Klavye Tekniklerinde canlı derslere katıldım ekran paylaşımı yaparak sınav heyecanını yaşamış oldum klavye sesleri herkesin yarışması derken heyecan stres durumuna daha kolay adapte olmamı sağladı. Kanaldaki bir hocamızın tavsiyesiyle sandalye ucuna oturup dik duruşla yazmayı, ilk satırı normal hızdan çok daha yavaş yazarak sıfır yanlışla bitirip ikinci satırda biraz daha hızlanmayı sonrasında normal hızıma dönmeyi öğrendim. Yazdığım yere asla bakmamaya çalıştım. Tüm bu dediklerimi sınavda da uyguladım. Hızım düşer, kelime sayım azalır sanarak ön yargılı bakmıştım ama beklediğimden çok daha iyi sonuçlar almamı sağladı. Genel olarak çalışma programlarım bunlardı. Uzun tırnak, üst üste çok çalışmak bile sayıyı düşürebiliyor. Kendinizi yormayın, arada bir gün iki gün dinlenmeye ayırın klavyeye dokunmayın bile. Tam motivasyon çalışmalarınızın devamını dilerim. Herkese şimdiden başarılar :)09.07.2025 13:34
-
asaf4700
Mardin Adliyesi Katiplik Süreci(KAZANDIM)
Mardin adliyesinde klavye en çok kaç kelime yazdı ve en az kaç kelime ile bir sonraki aşamaya girmeyi hak kazandı? Bir de son olarak klavye nasıl calistimiz hangi metinleri çalıştınız nasıl bı çalışma yaptini19.06.2025 02:13
-
esmabenn
İstanbul Adliyesi İcra Katipliği Mülakat Sürecim (Kazandım)
öncelikle tebrik ederim icra katipliği mülakatlarına hazıralnıyorum bende mezun olalı çok olduğu için konuları unuttum hangi sözlü mülakat için hangi kaynakları önerirsiniz25.05.2025 23:56
-
selmaaaaa
İnancı ve Umudu Kalmayan Biri :)
sözlü mülakatınız nasıl geçmişti biraz anlaırmısınz19.05.2025 12:29
-
Jasmin